четвъртък, 25 юни 2009 г.

"През последните 40 години се ръководих от собствения си принцип, според който ”в операционната се свещенодейства” . Уверен съм, че освен в лекарската професия мога успешно да го приложа през следващите 4 години и в Българския парламент.
Горд съм да застана пред вас, жителите на област Сливен, и да поискам подкрепата ви за своята мажоритарна кандидатура. Голяма част от вас ме познават като хирург в Окръжната болница, в която прекарах годините след 1969-та. Смятам, че ценностите, които изповядвам, опитът и експертните ми познания в сферата на здравеопазването и амбицията да се посветя на едно отговорно обществено поприще ми дават право смело да пожелая да бъда вашият кандидат на тези избори.
От началото на прехода заех естествената за мен политическа позиция в дясното пространство. Бях неин изразител в Общинския съвет в годините от 1999 до 2003, както и в листата на ОДС за парламентарните избори през 1997 г. Споделям програмата за управление на страната на Синята коалиция, като своят най-голям експертен принос виждам в провеждането на дълго отлаганата ефективна реформа в здравеопазването.
Радвам се обаче, че в настоящия вот се изправям пред вас именно като мажоритарен кандидат. Според мен всеки мажоритарен кандидат има мисията да представлява своя регион. От позицията си на хирург и общественик изпълнявах тази роля на местно ниво през последните десетилетия. С ваша подкрепа искам да го направя и на национално равнище в рамките на следващия парламент.
Благодаря ви!
С уважение,
Михаил Жечков

3 коментара:

  1. Здравейте! Поздравявам Ви и желая от сърце успех - за доброто на Сливен и неговите граждани!
    Очаквам да публикувате материали в блога, които да Ви представят като човек, гражданин и лекар - за тези читатели, които нямат честта лично да Ви познават.

    ОтговорИзтриване
  2. Д-р Жечков е един прекрасен лекар, който отдавна, много отдавна ме е лекувал. Много поздрави от мен и моето семейство, майка ми и баща ми, които лично го познават и безкрайно много ценят.
    Валя

    ОтговорИзтриване
  3. Желая на д-р Жечков успех в привличането на гласовете на мислещите граждани на Сливен!
    Очаквам от него да работи не толкова за доброто на Сливен, колкото за изработване на стратегия за развитие на една смислена здравна система! Надявам се неговия професионализъм и доказан морал да бъде пример за останалите парламентаристи!
    Успех!

    ОтговорИзтриване